پایان نامه های مدیریت بازرگانی، بازاریابی و کارآفرینی
اطلاعات بیشتر
پایان نامه های انجام شده و همانندجویی شده زیر ۲۰ % در رشته مدیریت بازرگانی، بازاریابی و کارآفرینی به شرح زیر می باشد.
با کلیک بر روی عنوان پایان نامه ها فهرست مطالب موجود در آنها قابل دانلود می باشد.
به منظور تهیه فصل ۲ و ۳ پایان نامه خود می توانید از مطالب موجود در این پایان نامه ها استفاده کنید و سپس برای اصلاح آن در سامانه همانندجو اقدام نمایید.
همچنین می توانید بر اساس موضوعات موجود، تکمیل تمامی مراحل پایان نامه خود را به صورت تضمینی به تیم آزادپروژه بسپارید.
ارتباط مستقیم با مدیر سایت :
مستطیل سبز رنگ پایین صفحه
۰۹۱۷۷۳۶۱۸۴۵
مدیریت بازرگانی تجارت الکترونیک – بررسی عوامل موثر بر قصد دنبال کرن برند در رسانه های اجتماعی مورد مطالعه شرکت های گردشگری در اینستاگرام
مدیریت بازرگانی بازاریابی – تأثیر عملکردی مشتری بر توصیه شفاهی آنلاین وب سایتهای تجارت الکترونیک با نقش میانجی قابلیت اعتماد اسنپ فود
مدیریت بازرگانی-اثربخشی رسانههای اجتماعی بر ظرفیت جذب، خلق دانش و عملکرد نوآورانه در شرکتهای تجاری مبتنی بر شبکههای عصبی مصنوعی
مدیریت بازرگانی-بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر پایداری کسب و کارهای کوچک
مدیریت بازرگانی بازاریابی – لذت حاصل از استفاده کالاهای جعلی و وابستگی به برند بر تمایل به خرید کالاهای تقلبی توسط زنان
مدیریت بازرگانی – کارآفرینی زنان روستایی
مدیریت بازرگانی – بررسی نقش میانجی هوش فرهنگی بر تاثیر گذاری کیفیت زندگی کاری بر عملکرد شغلی کارکنان سازمان
مدیریت بارزگانی-بررسی تاثیر آموزش های ضمن خدمت بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن متغیر میانجی کارآفرینی سازمانی
مدیریت بازرگانی-بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر قصد خرید برندهای تقلبی
مدیریت بازرگانی- ارزیابی تاثیر رفتار شهروندی بر بازاریابی محلی
مدیریت بازرگانی بازاریابی – بررسی تأثیر گرایش بازاریابی ارتباطی بر وفاداری مشتری باتوجه به نقش میانجیگری مشارکت مشتری
مدیریت بازرگانی بازاریابی – بررسی ابعاد ادراکی برند بر رفتار مشتریان به واسطه ارزش برند
مدیریت بازرگانی بازاریابی – تاثیر عوامل محیطی حمایتی بر قصد کارآفرینی با نقش میانجی نگرش شخصی و کنترل رفتاری ادارکی شرکتهای دانش بنیان
مدیریت بازرگانی- تأثیر ویژگی تبلیغات در رسانه های اجتماعی بر قصد رفتاری استفاده از بانکداری الکترونیک نقش تعدیلگر ریسک ادراک شده
مدیریت بازرگانی- بررسی عوامل تاثیرگذار بر گرایش مشتریان به استفاده از بازاریابی اینترنتی در صنعت هتلداری
مدیریت بازرگانی- تاثیرات توانایی های بازاریابی اینترنتی در حوزه فعالیت های بین المللی شرکت های صادراتی
مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی – بررسی تاثیر رضایتمندی مشتری بر چرخه عمر مشتری با توجه به نقش میانجیگری ارزش ویژه برند
مدیریت بازرگانی بازاریابی – تاثیرتوانمندی های بازاریابی اینترنتی بر رشد بین المللی بازار بانقش میانجی جهت گیری استراتژیک
مدیریت بازرگانی بازاریابی – بررسی رابطه مشارکت مشتری با قصد خرید مجدد مشتری با نقشهای میانجی ارزش ارتباطی، رضایت مشتری و تعهد عاطفی
مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی – بررسی رابطه هوش تجاری با عملکرد بانک با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات
مدیریت بازرگانی-ارائه چارچوبی برای ارزیابی عملکرد سیستمهای آموزش مبتنی بر موبایل با استفاده از کارت امتیازی متوازن
مدیریت بازرگانی-ارزیابی تاثیر رابطه بین شفافیت و نوآوری بر رقابت در بازار محصول شرکت های خانوادگی و غیر خانوادگی در بورس اوراق بهادار
مدیریت بازرگانی-ارزیابی تاثیر سبکهای رهبری با در نظر گرفتن متغیر میانجی اعتماد و هویت فردی بر جو خلاقیت
مدیریت بازرگانی-ارزیابی تاثیر کوتاه نگری مدیریت بر استراتژی شرکت
مدیریت بازرگانی-ارزیابی رابطه بین اقدامات بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش نام تجاری و واکنش مشتری
مدیریت بازرگانی-بررسی اثر جهت گیری بازار فعال بر استراتژی تمایز مبتنی بر طراحی
مدیریت بازرگانی-بررسی اثرگذاری تصویر کشور مبدأ بر رغبت به خرید مجدد با نقش میانجی ارزش محصول و تبلیغات شفاهی
مدیریت بازرگانی-بررسی ارتباط نوآوری سازمانی، آمادگی اجرای نوآوری تکنولوژیکی و گستردگی نوآوری تکنولوژیکی بر عملکرد صادراتی
مدیریت بازرگانی-بررسی تاثیر نوآوری بر ایجاد مزیت رقابتی پایدار مشتریان شرکت لبنی
مدیریت بازرگانی-بررسی تأثیر ابعاد ادراکی ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند و قصد خرید برند
مدیریت بازرگانی-بررسی تاثیر احترام و مباهات سازمانی و مسئولیت اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش میانجی تعهد سازمانی
مدیریت بازرگانی-بررسی تاثیر ارزش داراییهای نقدی بر چرخش فرصتهای رشد شرکتها
مدیریت بازرگانی-بررسی تاثیر بازاریابی دهان به دهان الکترونیک و کیفیت وب سایت ها بر رضایتمندی از تصمیمات مشتریان و وفاداری الکترونیک
مدیریت بازرگانی- بررسی تأثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری برند با توجه به نقش میانجی گری هوشیاری برند و ارزش برند
دیدگاهتان را بنویسید