پایان نامه های مدیریت بازرگانی، بازاریابی و کارآفرینی

اطلاعات بیشتر

پایان نامه های انجام شده و همانندجویی شده زیر ۲۰ % در رشته مدیریت بازرگانی، بازاریابی و کارآفرینی به شرح زیر می باشد.

با کلیک بر روی عنوان پایان نامه ها فهرست مطالب موجود در آنها قابل دانلود می باشد.

به منظور تهیه فصل ۲ و ۳ پایان نامه خود می توانید از مطالب موجود در این پایان نامه ها استفاده کنید و سپس برای اصلاح آن در سامانه همانندجو اقدام نمایید.

همچنین می توانید بر اساس موضوعات موجود، تکمیل تمامی مراحل پایان نامه خود را به صورت تضمینی به تیم آزادپروژه بسپارید.

ارتباط مستقیم با مدیر سایت :

مستطیل سبز رنگ پایین صفحه

 ۰۹۱۷۷۳۶۱۸۴۵

مدیریت بازرگانی تجارت الکترونیک – بررسی عوامل موثر بر قصد دنبال کرن برند در رسانه های اجتماعی مورد مطالعه شرکت های گردشگری در اینستاگرام

مدیریت بازرگانی بازاریابی – تأثیر عملکردی مشتری بر توصیه شفاهی آنلاین وب سایت‌های تجارت الکترونیک با نقش میانجی قابلیت اعتماد اسنپ فود

 

مدیریت بازرگانی-اثربخشی رسانه‌های اجتماعی بر ظرفیت جذب، خلق دانش و عملکرد نوآورانه در شرکت‌های تجاری مبتنی بر شبکه‌های عصبی مصنوعی

مدیریت بازرگانی-بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر پایداری کسب و کارهای کوچک

مدیریت بازرگانی بازاریابی – لذت حاصل از استفاده کالاهای جعلی و وابستگی به برند بر تمایل به خرید کالاهای تقلبی توسط زنان

مدیریت بازرگانی – کارآفرینی زنان روستایی

مدیریت بازرگانی – بررسی نقش میانجی هوش فرهنگی بر تاثیر گذاری کیفیت زندگی کاری بر عملکرد شغلی کارکنان سازمان

مدیریت بارزگانی-بررسی تاثیر آموزش های ضمن خدمت بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن متغیر میانجی کارآفرینی سازمانی

مدیریت بازرگانی-بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر قصد خرید برندهای تقلبی

 مدیریت بازرگانی- ارزیابی تاثیر رفتار شهروندی بر بازاریابی محلی

مدیریت بازرگانی بازاریابی – بررسی تأثیر گرایش بازاریابی ارتباطی بر وفاداری مشتری باتوجه به نقش میانجی‌گری مشارکت مشتری

 مدیریت بازرگانی بازاریابی – بررسی ابعاد ادراکی برند بر رفتار مشتریان به واسطه ارزش برند

 مدیریت بازرگانی بازاریابی – تاثیر عوامل محیطی حمایتی بر قصد کارآفرینی با نقش میانجی نگرش شخصی و کنترل رفتاری ادارکی شرکتهای دانش بنیان

 مدیریت بازرگانی- تأثیر ویژگی تبلیغات در رسانه های اجتماعی بر قصد رفتاری استفاده از بانکداری الکترونیک نقش تعدیلگر ریسک ادراک شده

مدیریت بازرگانی- بررسی عوامل تاثیرگذار بر گرایش مشتریان به استفاده از بازاریابی اینترنتی در صنعت هتلداری

 مدیریت بازرگانی- تاثیرات توانایی های بازاریابی اینترنتی در حوزه فعالیت های بین المللی شرکت های صادراتی

مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی – بررسی تاثیر رضایتمندی مشتری بر چرخه عمر مشتری با توجه به نقش میانجیگری ارزش ویژه برند

 مدیریت بازرگانی بازاریابی – تاثیرتوانمندی های بازاریابی اینترنتی بر رشد بین المللی بازار بانقش میانجی جهت گیری استراتژیک

 مدیریت بازرگانی بازاریابی – بررسی رابطه مشارکت مشتری با قصد خرید مجدد مشتری با نقش‌های میانجی ارزش ارتباطی، رضایت مشتری و تعهد عاطفی

 مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی – بررسی رابطه هوش تجاری با عملکرد بانک با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات

 مدیریت بازرگانی-ارائه چارچوبی برای ارزیابی عملکرد سیستم‌های آموزش مبتنی بر موبایل با استفاده از کارت امتیازی متوازن

 مدیریت بازرگانی-ارزیابی تاثیر رابطه بین شفافیت و نوآوری بر رقابت در بازار محصول شرکت های خانوادگی و غیر خانوادگی در بورس اوراق بهادار

 مدیریت بازرگانی-ارزیابی تاثیر سبک‌های رهبری با در نظر گرفتن متغیر میانجی اعتماد و هویت فردی بر جو خلاقیت

 مدیریت بازرگانی-ارزیابی تاثیر کوتاه نگری مدیریت بر استراتژی شرکت

 مدیریت بازرگانی-ارزیابی رابطه بین اقدامات بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش نام تجاری و واکنش مشتری

 مدیریت بازرگانی-بررسی اثر جهت گیری بازار فعال بر استراتژی تمایز مبتنی بر طراحی

 مدیریت بازرگانی-بررسی اثرگذاری تصویر کشور مبدأ بر رغبت به خرید مجدد با نقش میانجی ارزش محصول و تبلیغات شفاهی

 مدیریت بازرگانی-بررسی ارتباط نوآوری سازمانی، آمادگی اجرای نوآوری تکنولوژیکی و گستردگی نوآوری تکنولوژیکی بر عملکرد صادراتی

مدیریت بازرگانی-بررسی تاثیر نوآوری بر ایجاد مزیت رقابتی پایدار مشتریان شرکت لبنی

 مدیریت بازرگانی-بررسی تأثیر ابعاد ادراکی ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند و قصد خرید برند

 مدیریت بازرگانی-بررسی تاثیر احترام و مباهات سازمانی و مسئولیت اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش میانجی تعهد سازمانی

 مدیریت بازرگانی-بررسی تاثیر ارزش دارایی‌های نقدی بر چرخش فرصت‌های رشد شرکت‌ها

 مدیریت بازرگانی-بررسی تاثیر بازاریابی دهان به دهان الکترونیک و کیفیت وب سایت ها بر رضایتمندی از تصمیمات مشتریان و وفاداری الکترونیک

 مدیریت بازرگانی- بررسی تأثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری برند با توجه به نقش میانجی گری هوشیاری برند و ارزش برند

 

 مدیریت بازرگانی-بررسی تأثیر عرق ملّی بر قصد خرید کالای وارداتی با میانجیگری تصویر برند کالای وارداتی

مدیریت بازرگانی-بررسی تاثیر عوامل تعیین کننده ی ﺳﺎختار ﺳﺮمایه ﺑﺮ ﺳﺎختار ﺳﺮمایه ی ﺷﺮکت ﻫﺎ

 مدیریت بازرگانی-بررسی تاثیر فرهنگ بر مصرف مشتریان وایجاد بازخور آنلاین با نقش میانجی اعتماد مشتری

مدیریت بازرگانی-بررسی تاثیر فناوری اطلاعات، مدیریت دانش و پویایی محیطی بر نوآوری دوسوتوان

 مدیریت بازرگانی-بررسی تاثیر قابلیت های زیر ساختی استراتژی های کسب و کار بر عملکرد واحدهای صنعتی متوسط

مدیریت بازرگانی-بررسی تاثیر گرایش به بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد استراتژیک کسب و کار با توجه به نقش میانجی اعتماد الکترونیکی

 مدیریت بازرگانی-بررسی تأثیر محافظه کاری مدیران و استقلال هیئت مدیره بر نوآوری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

 مدیریت بازرگانی- تأثیر بازی آفرینی بر درگیری ذهنی مشتریان در فعالیت های مشترک با نقش میانجی تجربه مشتریان و تعدیلگر احساس شکست

 مدیریت بازرگانی-بررسی تاثیر هوش‌اجتماعی بر کیفیت‌خدمات با نقش واسطه‌ای ارزش ‌ویژه‌ برند در هتل‌های سه ستاره و چهار ستاره

 مدیریت بازرگانی-بررسی تاثیرارتباطات بازاریابی با توجه به نقش میانجی درک مصرف کننده بر اعتباربرند

 مدیریت بازرگانی-بررسی رابطه بین رقابت در بازار محصول، جریان نقدی و سرمایه گذاری های شرکت

مدیریت بازرگانی-بررسی رابطه بین قابلیت نوآوری،ابعاد نوآوری وعملکرد

 مدیریت بازرگانی-بررسی رابطه بین نوآوری، مدیریت منابع انسانی پایدار و رضایت مشتری

مدیریت بازرگانی-بررسی رابطه بین ویژگی های فروش محصولات ورضایت مشتری با نقش میانجی وفاداری مشتری

 مدیریت بازرگانی-بررسی رابطه رویکرد های بازار، نوآوری و عملکرد سازمانی

 مدیریت بازرگانی-بررسی رابطه ی بین ریسک اطلاعاتی، بازده سهام و قیمت گذاری دارایی سرمایه ایی در بورس

 مدیریت بازرگانی-بررسی عوامل بازدارنده توسعه صادرات کالا

مدیریت بازرگانی-بررسی کیفیت خدمات دانشگاه با استفاده از مدل سروکوال

 مدیریت بازرگانی-بررسی نقش سیستم گمرک الکترونیک بر توسعه‌ی صادرات از دیدگاه کارشناسان و صادرکنندگان

مدیریت بازرگانی-بررسی واکنش انتخاب های اختیاری مدیران نسبت به استمرار بیش ارزشیابی سهام

 مدیریت بازرگانی-بررسی وتبیین تاثیر عملکردسازمانی واعتماد مشتری برقصد خرید مصرف کننده

 مدیریت بازرگانی-بررسی وتبیین تاثیرسرمایه فکری ،محیط سازمانی وفرهنگ نوآوری بر عملکرد شرکت

مدیریت بازرگانی- تأثیر ادراک مشتری، همرنگی و اعتبار منبع بر تبلیغات شفاهی با نگرش به وب سایت، رضایت الکترونیکی و پایبندی

مدیریت بازرگانی-تأثیر بانکداری الکترونیکی بر روی سودآوری و عملکرد بانک‌ها مدیریت بازرگانی-تأثیر تبلیغات شبکه اجتماعی بر تمایل به خرید از طریق میانجی آگاهی برند

مدیریت بازرگانی-تاثیر تبلیغات، کیفیت طراحی سایت و آگاهی از برند بر روی قصد خرید از طریق گوشی های هوشمند

 مدیریت بازرگانی-تأثیر تصویر و شهرت هتل در ایجاد وفاداری مشتری

 مدیریت بازرگانی-تاثیر دوراندیشی استراتژیک بر رقابت پذیری با توجه به نقش تعدیل گر یادگیری استراتژیک

مدیریت بازرگانی-تاثیر عوامل زمینه ای سازمان بر کشف و بهره برداری دانش در استارتاپ های ایرانی

 مدیریت بازرگانی-تاثیر استراتژی های دنباله رو، مشتری محور و نوآورانه بر عملکرد شرکت با نقش مداخله گر انعطاف پذیری در گسترش محصول

 مدیریت بازرگانی- تاثیر تجانس ارزش بر وفاداری به برند با نقش میانجی تعامل مشتری هویت مصرف‌کننده و تعهد احساسی به برند

مدیریت بازرگانی-تأثیر قابلیت های بازاریابی و استراتژی‌های مبتنی بر نوآوری برای پایداری محیطی

 مدیریت بازرگانی-تاثیر مولفه های محیط بازارهای خارجی بر کارآفرینی صادرات با در نظر داشتن نقش تعدیلگر نوآوری و یادگیری سازمانی

مدیریت بازرگانی-تعیین اثر هویت ملی بر ارزش ادراک شده مصرف کننده از پوشاک داخلی و خارجی

 مدیریت بازرگانی-رابطه سرمایه اجتماعی و دانشگاه کارآفرین با نقش میانجی یادگیری سازمانی

 مدیریت بازرگانی-شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت تبلیغات تجاری اثربخش در زمینه خدمات درمانی

مدیریت بازرگانی-نقش استفاده از شبکه های اجتماعی و جهت گیری ارتباط با مشتری بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری،

 مدیریت کسب و کار- بررسی تأثیر توانمندی کارکنان بر چابکی سازمانی با میانجی گری دوسوتوانی سیستم های اطلاعاتی عملیاتی

 مدیریت کسب و کار-ارزیابی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینی با بهره گیری از راه حل توافقی و بهینه سازی چند معیاره ویکور

 مدیریت کسب و کار-بررسی تاثیر تجربه مشتری بر مدل ارزش پیشنهادی با رویکرد تفکر طراحی

 مدیریت کسب و کار-بررسی وضعیت زیرساخت های پیاده سازی مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی مجازی و اولویت بندی آنها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.